سوالات متداول لیفت با نخ

 

افرادی که قصد انجام کارهای مختلف برای جوانسازی را دارند ، سوالات متداول لیفت با نخ مختلفی برای آن ها ایجاد می شود که به همین علت در این بخش ، می خواهیم به سوالات متداول لیفت و جوانسازی با نخ شما عزیزان بپردازیم و به صورت دقیق و جامع به این پرسش ها پاسخ دهیم.
آیا لیفت با نخ فقط برای سنین بالاست؟

طبق نظر انجمن زیبایی امریکا، بهترین زمان برای شروع نخ‌گذاری بعد از سی‌سالگی و قبل از هفتاد سالگی است قبل از سی سالگی هنوز وارد فرآیند کاهش کلاژن پوست نشدیم.گرچه قبل از سی سالگی، کارهای پیش‌گیرانه به شما کمک خواهد کرد تا بعد از سی‌سالگی کلاژن کمتری از دست دهید.هرچقدر زمان نخ‌گذاری به سی‌سال نزدیک‌تر باشد، نتیجه‌ی تاثیر آن درخشان‌تر و ماندگارتر است.اما به این معنی نیست که اگر سنتون بالا هست ناامید شوید. تکنیک‌هایی وجود دارد که با ترکیب آنها باهم حتی نزدیک هفتاد سالگی هم می‌شود نتایج بسیار خوبی از لیفت با نخ گرفت.

آیا لیفت با نخ به صورت حجم می‌دهد؟

قطعاً جواب خیر است.

نخ‌ها به صورت، نه حجم می‌دهند و نه حجمی از صورت کم می‌کنند.در زمان انجام نخ‌گذاری بخاطر استفاده از لیدوکائین(بی‌حس‌کننده) صورت مقداری حجم می‌گیرد که نهایتاً تا 72ساعت بعد از انجام فرآیند لیفت با نخ، این مقدار حجم از بین خواهد رفت.در بعضی افراد ممکن است این اتفاق دیرتر و نهایتاً تا یک هفته رخ دهد.برای انجام لیفت با نخ، محدودیتی در تکرار تعداد نخ وجود ندارد و بستگی به نیاز پوست هر فرد، مجدد می‌توان تکرار کرد .تا قبل از 70سالگی، چیزی بنام محدودیت وجود ندارد ولی بعد از 70سالگی بهتر است این کار رو انجام ندهید.

تفاوت جراحی لیفت با لیفت با نخ در چیست؟

مقایسه جراحی لیفت و لیفت با نخ

  • جراحی لیفت، یک اقدام تهاجمی است که تمام لایه‌های پوست را تحت تأثیر قرار می‌دهد و یک کشش شدید فیزیکی ایجاد میکند و عوارض احتمالی زیادی دارد.
  • حتی اگر دو دست روی صورت شما قرار بگیرد و پوستتان را بالا بکشد، اگر کلاژن زیر پوست خود را احیا نکنید، فایده‌ای ندارد.
  • به همین دلیل است 50٪ افرادی که جراحی لیفت انجام می‌دهند، بعد از شش الی دوازده ماه، با یک جای بخیه‌ی بزرگ و افتادگی شدید پوست مواجه می‌شوند.
  • گرچه 15٪ افراد نتایج خیلی خوبی می‌گیرند از این عمل اما اینها، افرادی هستند که کلاژن زیر پوستشان وضعیت مناسبی داشته است . و اگر نه، تنها با کشیدن پوست، نه جاذبه‌ی زمین رو از بین می‌بریم و نه کلاژن زیر پوست ایجاد می‌شود.
اثر لیفت با نخ چه زمانی مشخص می‌شود؟

لیفت با نخ‌های کاگ دو کار مهم انجام می‌دهند:

  1.  لیفت فیزیکی صورت
  2. لیفت ثانویه

در لحظه‌ی لیفت با نخ، 5الی 20٪ تفاوت قبل و بعد رو میبینید و بقیه‌ی این تفاوت در طول 12هفته ایجاد می‌شود . بنابراین در هفته‌ی 3، 4، 8 نمی‌توانید خودتان را قضاوت بکنید و باید اجازه دهید این فر‌آیند تکمیل شود.

عمل بینی را در یک ماه تا شش ماه اول نمیتوان قضاوتی کرد و تغییری که ایجاد شده در بدن را باید با گذشت زمان حس کرد.

برای مثال

در پاب‌مِد، مقاله‌ای در سال 2017 منتشر شد که نشان داد حتی در طول شش ماه همچنان روند لیفت ادامه دارد و افراد بهترین حال رو با پوستشان دارند.

میزان ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

از 6ماه تا 9سال اثر لیفت با نخ باقی می‌ماند. اما بطور میانگین بین 24 تا 36ماه هست. بعد از گذشت این مدت هرگز میزان افتادگی‌ای که فرد قبل از لیفت با نخ داشته، برنمیگردد چون کلاژن‌ها زیر پوست باقی می‌ماند.بنابراین نه تنها به روز اول برنمی‌گردید بلکه 5تا 10٪ بهتر از روز اول خواهید ماند.لیفت با نخ یک درمان است مقطعی نیست و باعث می‌شود آن کلاژن‌هایی که پوست، در طول زمان از دست داده دوباره بدست بیاید.

آیا لیفت با نخ درد دارد؟

هر فرآیندی که بخواهیم وارد لایه‌های زیرین پوست شویم، اگر بدون بی‌حسی انجام شود، ممکن است درد داشته باشد.اما بعد از انجام بی‌حسی مطلقاً دردی وجود نخواهد داشت. بی‌حسی بصورت کاملاً سطحی و با کمترین مداخله‌‌ی تهاجمیِ ممکن انجام می‌شود

قطعاً درد لیفت با نخ، از انجام فرآیندهایی مثلِ بوتاکس و یا تزریق ژل، کمتر است.

آیا ویزیت آنلاین با ارسال عکس امکان‌پذیر است؟

مشاوره‌ی آنلاین امکان‌پذیر نیست.

زیرا مهم‌ترین کار، برای تعیین نوع تکنیک نوع نخ‌ و تعداد نخ‌ها، بررسی پوست و زیرساخت پوست است.این مسئله‌ای هست که جز مشاوره‌ی حضوری، امکان بررسی‌ای وجود ندارد.

بنابراین برای مشاوره حتماً باید حضوری تشریف بیارید تا پوستتان را از نزدیک معاینه کنیم.

تفاوت نخ‌های مونو و کاگ چیست؟

نخ‌های جوانساز یا مونو به هیچ‌وجه کار لیفت فیزیکال انجام نمی‌دهند آنها با تولید شبکه‌‌ای در ناحیه‌ای از پوست که دچار کاهش حجم کلاژنی شده و در طولانی‌مدت باعث ایجاد کلاژن میشود و چین و چروک پوست رو کاهش می‌دهد و از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند و با فرآیند پیری زودرس پوست مقابله می‌کند.

اما نخ‌ها کاگ لیفت فیزیکال به پوست می‌دهند. خارهایی در نخ کاگ وجود دارد که در لایه‌های زیرین پوست قرار می‌گیرد و به طور فیزیکال پوست را لیفت می‌کند این لیفت فیزیکال، علاوه‌بر خاصیت کلاژن‌سازی نخ‌های کاگ است.

ماندگاری هایفو و مزوژل چقدر است؟

درمان‌هایی مثل هایفو و مزوژل اثرات دائمی دارند، اما فرآیند پیری را متوقف نمیکنند.بنابراین بهتر است سالانه این دو درمان را تکرار کنید.تا بتوانید در برابر فرایند پیری مقاومت بیشتری در پوست خود به‌وجود بیاورید

فیلر برای چه افرادی مناسب است؟

فیلرها در صورتی میتوانند مؤثر باشند که زیرساخت مناسبی در پوست وجود داشته باشد.

دو اتفاق باعث می‌شود که پوست افتادگی پیدا کند:

  1. جاذبه‌ی زمین 
  2. کاهش کلاژن‌سازی زیرپوست

قوام پوست ما حاصل یک مبارزه‌ی مستمر بین قدرت کلاژن‌ها و قدرت جاذبه‌ی زمین است.اگر کلاژن مناسبی زیرپوست وجود نداشته باشد، اضافه کردن وزن فیلر به پوست باعث میشود به جاذبه‌ی زمین کمک شود. پس افتادگی پوست و در طول زمان بیشتر میشود، فیلر‌ها حرکت می‌کنند و عوارض دیگری بجا میگذارند.

اما اگر زیرساز پوست مناسب باشد برای زیبایی بهتر و اصلاح آناتومی صورت میتوان از فیلرها استفاده کرد.

تفاوت بین هیالورونیک‌اسید و چربی‌ها در چیست؟
    • چربی‌ها بافت زنده هستند که وارد تعامل و کنش با پوست و بافت می‌شوند و نمی‌توان بعد از تزریق کنترلشان کرد عوارض قابل کنترلی ندارند.
    • ولی هیالورونیک‌اسید هایی ک خالص و دارای کیفیت مناسبی هستند، را راحت‌تر میتوان کنترل کرد و بسیار کم‌عارضه‌تر از چربی‌ها هستند.

    بنابراین قبل از استفاده از فیلر‌ها به این نکته توجه کنید که آیا کلاژن مناسبی زیرپوستتان وجود دارد یا خیر؟

    برای مثال

    افرادی که لاغر می‌شوند، پوست صورتشان افتاده می‌شود و اولین چیزی که به ذهنشان می‌رسد این است که صورتشان را با فیلر یا چربی پر کنند به این نکته توجه نمی‌کنند که پوست کلاژن زیادی در اثر لاغری از دست داده سپس بدون احیای کلاژن تزریق فیلر انجام می‌دهند و پوستشان را تخریب می‌کنند.لطفا قبل از استفاده از فیلر کلاژن‌های زیر پوستتان را بسنجید

از ما بپرسید

سوال خود را برای ما ارسال کنید

اگر هنوز پاسخ سوال خود را پیدا نکرده اید از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما جهت مشاوره با شما تماس بگیرند.